KRÓTKA

HISTORIA... 

Dlaczego?

Kto?

Jak to działa?

Potrzebnyartysta.pl to projekt, który zrodził się w odpowiedzi na trudną sytuację artystów podczas pandemii korona wirusa. To był impuls, który pchnął nas do działania. Ciężko nam było słuchać, że artyści nie mają pracy, nie wiedzą co dalej. A przecież świat, się nie zatrzymał, jedynie zwolnił. Kultura, artyści, twórcy nie mogą, a nawet nie powinni być ofiarą tego spowolnienia. To właśnie teraz jest czas na wysokiej jakości produkty kultury i tworzenie z ich wykorzystaniem nowej jakości wizerunku firm.

To właśnie teraz jest czas na ludzi kultury i zmianę, jakiej świat, również ten biznesowy potrzebuje.

Z jednej strony znamy się na potrzebach ludzi kultury (Maciej wydaje już ponad 14 lat magazyn PURPOSE – przedsiębiorczość w kulturze) z drugiej prowadzimy procesy rekrutacyjne (Sebastian doświadczony menadżer, ponad 3 lata pracował w dużej firmie rekrutacyjnej). Teraz razem wspieramy firmy w Employer Brandingu, rekrutacji oraz rozwoju pracowników. Nasza firma Premium Trainings prowadzi dedykowane procesy rekrutacyjne. Jesteśmy wpisani do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18591.

Łączymy artystów, ludzi kultury z firmami. Na początek małe zlecenie, dzieło np. mural na ścianie w zakładzie, ilustracja do gazetki firmowej, muzyka do filmu wizerunkowego, obraz do dekoracji gabinetu, doradztwo w zakresie wystąpień przed kamerą dla prezesa... to i wiele więcej mogą zrobić graficy, malarze, muzycy, aktorzy, rzeźbiarze, projektanci...

To proste...

 

  • Artysta mówi nam, co robi, w czym się specjalizuje, jakiego projektu może się podjąć,

  • Firma mówi nam jakiej artystycznej usługi potrzebuje,

  • My łączymy artystę z firmą, pośrednicząc w realizacji zlecenia.

Aby rozpocząć współpracę wystarczy pobrać klauzulę i napisać e-mail. Można również zadzwonić, chętnie porozmawiamy.

W efekcie współpracy:

 

  • Artysta zarabia i rozwija swoje kompetencje, współpracy z biznesem,

  • Firma zyskuje wysokiej jakości produkt kultury do wykorzystania w działaniach rozwojowych i promocyjnych. Buduje również swój wizerunek jako przedsiębiorstwa zaangażowanego i odpowiedzialnego społecznie.

Sucess Stories

 

Będziemy opowiadać historie współpracy firm i artystów na łamach magazynu PURPOSE – przedsiębiorczość w kulturze oraz w mediach społecznościowych (Linkedin, Facebook). Liczymy, że nasz projekt zwiększy widoczność artystów i ludzi kultury szczególnie na portalu Linkedin, na którym teraz jest ich aktualnie bardzo niewielu.

Ile to kosztuje?

 

10% wartości usługi, którą zlecicie artyście. Na przykład, gdy zlecicie projekt graficzny za 1000 PLN, nasza prowizja wyniesie 100 PLN. 

Całą prowizję przeznaczamy na promocję projektu, aby docierać do coraz większej liczby artystów i firm.

  • Facebook PURPOSE
  • PURPOSE na youtube
  • PURPOSE na linkedin

© 2020 by Premium Trainings w kolaboracji z magazynem PURPOSE – przedsiębiorczość w kulturze
ul. Piotrkowska 59 lok. 13u, 90-413 Łódź